fredag 1 april 2011

Vinnaren är... / Voittaja on...

Tjingeling


Nu är vi hemma igen.

Tog en sista minut-resa till värmen.

Första veckan var halvmolnigt och soligt, andra veckan var det ösregn...

men trots det så var det varmt iallafall.


Utlottningen är dragen med hjälp av tösen.

Vad trevligt det var och se att ni var så många som deltog.

Blev överraskad.

Tusen tack till alla!


Och VINNAREN ÄR.......



Tjingeling


Kotona ollaan taas.

Otettiin viimehetken lähtö aurinkolomalle... tai niin no joo...

ensimmäinen viikko oli puolipilvistä ja aurinkoista ja toinen viikko vettä tuli kaatamalla.

Lämmintä siellä kuitenkin riitti.


Arvonta on suoritettu ja tyttäreni toimi onnettarena.

Miten mukava nähdä että teitä oli niin monta arvontaan osallistujaa.

Olin todella yllättynyt!

Kiitos teille kaikille.

Ja VOITTAJA ON....




Grattis till ANKI!


Mejla din adress så postar jag iväg paketet till dig.


Ser att jag har fått nya läsare... vad trevligt. Ni är hjärtligt välkomna :O)


Kram Nina


<3


Onneksi olkoon ANKI!


Laita sähköpostiin sinun osoite niin saan paketin postiin.


Miten kiva yllätys nähdä että olen saanut uusia lukijoita... Kiitos ja olette sydämmellisesti tervetulleita :O)


Halauksin Nina

6 kommentarer:

  1. Heeej!
    Åh vad glad jag blir att jag är vinnaren i din utlottnning...jipppiieee!
    Tack söta...jag mailar dig!

    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Onnittelut voittajalle!
    Mukavaa viikonloppua<3

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem. Tittar in för att önska dig en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Oh, lite värme skulle jag vilja ha också =) Men kanske, kanske kommer våren snart. Ha det bra //Mia

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Idag kom det fina kuddfodralet...Tack så hjärtligt...mmmmmm love it, helt underbart fint! Jag ska visa det på bloggen bara jag får till nån bra bild...liiite dålig på bra bilder, hihi!

    Önskar dig en finfin dag!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. Hei Nina!
    Tusen takk for gode shoppingtips i Gøteborg!!
    Klem fra Livy

    SvaraRadera