söndag 13 februari 2011

Skinande silver / Hohtavat hopeat

Haloj
Det glädjer mig oerhört mycket att jag har fått nya läsare.
Ni är hjärtligt välkomna!
Härligt när dagarna har blivit längre och ljusare.
Solen sken idag och jag har städat här hemma.
Putsade även vår silverbestick... det var dax det kan jag säga :O)
Ta hand om Er och njut av fina dagar
Kram


Tervehdys!
Kiva nähdä että olen saanut uusia lukijoita.
Olette sydämellisesti tervetulleita!
Ihanaa kun päivät ovat kirkastuneet ja pidentyneet...
Aurinko paistoi tänään ja olen siivonnut täällä kotona.
Putsasin myös hopeiset ruokailuvälineet.
Ja voin sanoa että kyllä olikin jo korkea aika :O)
Pitäkää huoli itsestänne ja nauttikaa kauniista päivistä
Hali

18 kommentarer:

  1. Hyvältä näyttää :)

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du visar.Ha en skön söndag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Kylläpä hopeat hohtaakin puhtauttaan. Päivät pitenee ja aurinkoiset pakkaspäivät on tulleet pilvisten päivien tilalle.

    Ihanaa ystävänpäivää.

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Vilken härlig blogg du har! Trodde jag hamnat på en Finländsk blogg, men enligt din profil bor du i sverige! Finlandssvensk som jag själv är, tycker jag alltid att det är roligt att se lite finska nära ag landar på en blogg!

    Hoppas du haft en härlig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Gokväll Nina!

    Åh vad härligt du har det på hyllorna, så fint ♥

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Ihanasti keittiövälineet esillä!! Kivaa Ystävänpäivää!

    SvaraRadera
  7. Så fint. Jag gillar den där korgen mycket.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Hyvää Ystävänpäivää!

    SvaraRadera
  9. hei på en mandag,
    bare innom å ønsker deg en riktig fin dag,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  10. Hej halkade in här.. vad mycke fint♥ ha en fin dag kram Jessica

    SvaraRadera
  11. Hyvää ystävänpäivää!

    SvaraRadera
  12. Tack för besöket och jag önskar dig det samma en riktigt trevlig alla hjärtans...
    Mysig blogg du har!
    AC

    SvaraRadera
  13. Hei, ja ihanaa ystävänpäivää sinulle ♥

    SvaraRadera
  14. Visserligen gillar jag oputsade bestick...men ibland måste man blanka upp dom:)
    Tack för din söta hälsning:)
    En hjärtekram till dej också:)
    Cilla

    SvaraRadera
  15. Så mycket fint du bjuder på...
    Jag skulle också behöva putsa mina bestick...Fniss!

    Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kraam THerese

    SvaraRadera
  16. Så vacker förvaring! Gillar hyllkonsolerna och bestickkorgen.
    Tuffa lampskärmar du hade fixat till.
    Härligt sovrum och matrum ni har!

    SvaraRadera
  17. Var har ni hittat de vackra hyllkonsolerna?=O

    Hur snygga som helst.

    Jag letar efter fina sådana till vårt kök som håller på o renoveras.

    SvaraRadera