fredag 28 januari 2011

Piffa till lampor / Lamppujen tuunaus

Hej hej

Så många bra tips jag fick av er angående vårt sovrum i förra inlägget.
Så rart av er, TUSEN TACK!
Väggarna får vara som de är i sovrummet (än så länge) :O)
Istället blir det några kuddar med lite färg på.... när jag väl hittar några som jag tycker om.

På bilderna ser ni Ikeas lampskärmar som jag har piffat till.
Trevlig helg
Kram Nina
.
Tervehdys
Voi mahoton miten monta kommenttia teiltä tuli viime postaukseen ja niin monta hyvää ideaa. TUHAT KIITOSTA!
No päätin sitten että seinät jää sellaiseksi kuin ne nyt on... (ainakin toistaiseksi) :O)
Laitan muutaman tyynyn lisää joissa on vähän väriä. Niin, sitten kun sellaiset löytyy mistä tykkään.
Kuvissa on Ikean lampunvarjostimet jotka vähän tuunasin.
Oikein hyvää viikonloppua
Halein Nina

13 kommentarer:

  1. Mielettömän hyvä idea tuunata lampunvarjostimet noin :) Tosi kivat.

    Mukavaa viikonloppua!

    SvaraRadera
  2. Tuunaus näyttää tosi hyvältä!!

    SvaraRadera
  3. tyylikkäästi tuunattu!
    kiva ja ainakin minulle ihan
    uusi kiva idea:)

    Ihanaista viikonloppua
    sinullekin<3
    kram,
    päivi

    SvaraRadera
  4. Kaunis tuunaus! Iloista viikonloppua!

    SvaraRadera
  5. Åhh så snyggt!
    Kika gärna in till mej och delta i min utlottning!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Kivasti olet lamput tuunannut. Makkarinne näyttää tosi rauhalliselta ja niin kutsuvalta juuri noin. Vaihda vaikka jokunen tyyny värikkäämmäksi niin saat pirtsakkuutta, jos sitä kaipaat.
    Ihanaa viikonloppua!

    SvaraRadera
  7. Snyggt!!
    Tänk vad fint man kan göra av en vanlig lampskärm.
    Bra idé!

    Önskar dig en bra helg/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Tosi kiva idea! Ihanat!

    Mukavaa viikonloppua!
    -kisu-

    SvaraRadera
  9. Tack snälla du för rara ord om min klocka. Ditt sovrum är jättefräscht. Blir bra med lite färg på nya kuddar.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Vilken bra ide, du är så pysslig o duktig....
    Ditt sovrum ser så mysigt o fint ut också.....

    Ha en bra dag!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  11. hej! tack för hälsningen i min blogg. roligt att nya kikar in. jag ska ta mig en titt här på det fina du har i din blogg.
    ha en bra kväll!
    ~marita~

    SvaraRadera
  12. Voi kuinka ihanat tuli lampuista :) Todella upeat!

    SvaraRadera
  13. Mahtava idea, niistä tuli tyylikkäät ja kauniit.

    SvaraRadera