onsdag 8 december 2010

Jularrangemang / Jouluasetelma

Julen närmar sig...
Man kan se det nästan överallt
Folk som stressar leende på läpparna
Mystiska miner med rar omtanke
Fina grannar som tänker en...
Denna fina lådan fick jag av vår grannar.
Den är så fin och jag visste direkt vad jag ska ha i den.
Julblommor! Så klart ;O)
Tusen tack
<3


Joulu lähenee...
Sen voi nähdä melkein kaikkialla
Ihmiset jotka stressaavat hymyssä suin
Salaperäiset ilmeet kauniilla ajatuksilla
Ihanat naapurit jotka ajattelevat sinua...
Tämän laatikon nimittäin sain meidän naapureilta.
Kyllä se on kaunis ja tiesin heti mitä siihen laitan
no joulukukkia tottakai
Tuhannet kiitokset
<3



16 kommentarer:

  1. HIHI står det pellerins margarin fabrik på lådan:)? Den bodde jag bredvid i Göteborg ett tag och det värsta som fans var när man cyklade förbi på natten lite halv fyllehungrig och det DOFTADE nybakade kanelbullar:)) UR mysig dekoration i allafall! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ystävällinen naapuri sinulla, kerrassaan upea asetelma. Ihana.

    SvaraRadera
  3. Oi mikä laatikko ja miten kauniin sommitelman olet siihen tehnyt. :) Kaunista ja jouluista <3

    Ihanaa päivän jatkoa!

    SvaraRadera
  4. Hej Nina!

    Va roligt att du kikade in hos mig:)alltid lika skoj med en liten kommentar:)
    Vilken jättefin blogg du har:)Kikar vidare hos dig nu.
    Må så gott

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Aivan ihastuttava laatikko ja asetelma :)

    SvaraRadera
  6. Olipas kaunis ele teidän naapureilta.

    Ihanat joulutyynyt muuten näkyy tuolla kuvassa takana sohvalla.

    SvaraRadera
  7. Hienon laatikon olet naapuriltasi saanut.
    Ja vielä hienomman asetelman siihen tehnyt.
    Jouluinen...

    SvaraRadera
  8. Så vackert arrangemang du gjort. Snyggt med lådan. Duktig du är. Hoppas du får en fin dag Kram

    SvaraRadera
  9. Oi miten ihana laatikko ja kauniin asetelman teit.
    Tiina

    SvaraRadera
  10. Hej på er
    Tack så mycket för er kommentarer. Som sagt det värmer hjärtat enormt! Det är som att få en julklapp... wohoo oij jag har fått en kommentar och spänningen innan man har läst... ni vet :O)
    Önskar er alla en riktigt trevlig lördag. Kram Kram

    Hei kaikille
    Kiitos oikein paljon kaikille kommentin jättäneille... kuten tiedätte miten paljon se sydäntä lämmittää. Se on melkein kun joululahjan sais... Wohoo, oho olen saanut kommentin ja se jännitys kun menet lukemaan kommenttia... no kyllä te tiedätte mitä tarkoitan :O)
    Toivotan teille kaikille oikein hyvää lauantaita. Halauksia

    SvaraRadera
  11. Dear Nina,
    thanks for your visit and lovely comment - I like your box with the hyacinth and the beautiful decoration very much - I wish you a merry time -
    Ruth

    SvaraRadera
  12. Hej Nina
    Du har vunnit julkortet i min lilla utlottning på "Använt & nytt". Maila mig ditt namn och din adress, så skickar jag kortet till dig. Min e-postadress är: pajasofilur(at)gmail.com

    Kram, Outi

    PS. Vilket fint arrangemang du har gjort i den underbara lådan! Så snyggt!

    SvaraRadera
  13. Hej Nina!
    Jag vet inte mera via vem jag kikar in hos dig nu, men en en trevlig blogg har jag kommit till! Jag har ute (i "sommar" köket) en liten Fazers karamell låda i trä, som jag måste göra ett likadant blomsterarrangeman, som du....!

    Trevlig ny vecka vill jag önska dig!
    -Pia-

    SvaraRadera
  14. Ihana asetelma! Oikein mukavaa alkavaa viikkoa<3

    SvaraRadera
  15. SÅ gullig du är som skriver så fint om allt jag gör. TACK det värmer. Inte alla som är så snälla kan jag säga. Hoppas du haft en fin helg. Lucia har väl varit där också ?? Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  16. Ihana laatikko! Ja vielä hienompi kukkien kanssa :)

    Löysin tänne kun etin saunan-kuvia... tosi komea sauna teillä!! Meillä just rakennetaan, mutta ei se noin lyxig ole ku teidän :)

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera