fredag 19 november 2010

Mer om väggen / Seinästä vielä


Bilden nedan visar hur det var innan
Alla oleva kuva on otettu ennen kivien laittoa
Hej hej
Ja... här kommer mer bilder om vår nya stenvägg.
Jag blev så glad över resultatet.
Förresten, kan någon hjälpa mig hur jag kan flytta på bilder ?
Så att jag får dem i en annan ordning :O)
Ha en underbar helg allesammans och STOR TACK för alla fina kommentarer ni har lämnat och alla som besöker min blogg!
Kramar
Tervehdys
Tässä on enemmän kuvia meidän uudesta kiviseinästä.
Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen.
Muuten, osaako joku teistä neuvoa miten voin siirtää kuvia ?
Haluaisin pystyä siirtämään niitä eri järjestykseen :O)
Oikein hyvää viikonloppua ja SUURI KIITOS teille kaikille kommentin jättäneille ja tietysti myös blogini lukijoita unohtamatta!
Haleja

11 kommentarer:

  1. Upea muutos!

    HTML-moodissa voi kuvia siirrellä leikkaa liimaa -tekniikalla.

    SvaraRadera
  2. Syytäkin olla tyytyväinen, se on mahtava!

    Mulla ainakin kuvat siirtyy ihan vaan tekstin seassa "vetelemällä", eli kirjotustilassa kuvasta kii ja siirto toiseen paikkaan.. Tarkemmin en osaa selittää, itsekin välillä aika onneton näissä säädöissä :D

    SvaraRadera
  3. Fasiken så snyggt!!
    Läckert,läckert.
    Jag trodde först att ni rivit fram riktig stenvägg innan jag läste ordentligt=))

    När det gäller bilderna så har jag upptäckt att man får börja bakifrån.
    Den bild man vill ha först får man lägga in sist.
    Vet inte om det är jag som gör något fel men det funkar i alla fall.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Voi miten upea seinä!!! :)

    SvaraRadera
  5. Seinä on kaunis!!! Olette tehneet suuren työn kodisanne(alemmat postaukset)ja lopputulos on UPEA!!!:)

    SvaraRadera
  6. Voitit arvonnassa päällisen, onnea!!! :)

    SvaraRadera
  7. Ihastuttava blogi! Jäin heti lukijaksi.

    SvaraRadera
  8. Tuolta Mustikkamäeltä tänne löysin, ihastuin heti ja liityin lukijaksi!
    Kaunista!! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken fin vägg, stenarna gjorde att väggen känns mycket mer levande.
    Du flyttar på ordningsföljden på bilderna genom att klippa ut dem och klista in dem där du vill ha dem under fliken redigera html-koden.
    Hoppas du förstår hur jag menar ;).

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  10. Onnea sinullekin voitosta!

    Juu, minullakin toisella koneella toimii kuvien siirto kiskomalla ja toisella ei :-(

    SvaraRadera
  11. Haloj
    Tack för alla kommentar och tips!
    Nu borde det fungera ;O)
    Önskar er alla en härlig tisdag.
    Ps. här har det snöat och snöar fortfarande... så vackert.
    Kram på er

    Tervehdys
    Kiitos kommenteista ja vinkeistä.
    Nyt luulis toimivan kuvien siirtely :O)
    Toivon teille kaikille oikein hyvää tiistaita.
    Ps. Täällä meillä päin on tullut lunta ja tulee edelleen... on se kaunis näky.
    Haleja

    SvaraRadera