onsdag 21 april 2010

Zumba Fitness

Min syster fyller år idag... Grattis min kära!
Du vet hur gärna jag skulle vilja vara med dig idag! Jag älskar dig.
Siskoni täyttää vuosia tänään... Paljon onnea rakas! Tiedät kuinka mielelläni haluaisin olla sinun kans tänään! Rakastan sinua.

Igår var jag och provtränade Zumba Fitness och det var verkligen jätteskoj!
Ska köra igång med det och några timmar på gymmet. Behöver piffa upp min kondition...
Nu ska jag komma igång ;O)

http://www.zumbafitness.se/video.aspx
Se video / Katso video


Eilen olin kokeilemassa Zumba Fitness ohjelmaa salilla. Se oli kyllä tosi kivaa!
Aloitan Zumbaamaan ja muutaman tunnin salilla viikossa. Tarvis vähän kohottaa kuntoa...
Ja nyt on hyvä aika aloittaa ;O)

Samlar på mig kannor med mått. En har jag köpt på nordljus.net, en på loppis och en från tradera. Ha en underbar Onsdag kväll!

Kram kram

Kerään kannuja eri mitoilla. Yhen olen ostanut nettikaupasta nordljus.net, yhen kirppikseltä ja yhen "huutanut" traderasta. Oikein hyvää keskiviikko iltaa!

Hali hali

4 kommentarer:

  1. Zumba kiinnostaisi myös minua. Olisi kiva kokeilla!
    Nuo edellisen postauksen calout on niin ihanat!!! Pakko saada myös moiset!

    SvaraRadera
  2. Det verkar skoj!! All träning är rolig för mig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Minäkin haluaisin kokeilla zumbaa,olen nähnyt vain televisiossa siitä!:)

    SvaraRadera
  4. kaikkea kivaa olet kyllä löytäny:)))..
    kiitos onnitteluista, ois ollu kyllä kiva viettää syntymäpäivä teidän kanssa...
    olet rakas myös minulle <3...


    // Tanja

    SvaraRadera