söndag 7 februari 2010

Utlottning / Arvonta

Det har varit jättekul och verkligen spännande att komma igång med min blogg.
Besökssiffran tickar på över förväntan och jag får fina och underbara kommentarer av Er.
Det tänkte jag fira med en utlottning.
Vinsten är denna vimpeln som jag har gjort av scrapbooking material.
Alla kan delta i tävlingen även Ni som inte bloggar.
För att delta i min tävling så behöver ni lämna en kommentar i detta inlägget.

Kommentar ger 1 lott
Länka med bild ger 2 lotter
Dragning sker den 22 februari.
Lycka till!
On ollut tosi hauskaa ja jännittävää aloittaa tämä bloggaaminen.
Kävijälaskuri tikittää mennä yli odotusten ja saan teiltä hyvin kauniita ja suloisia kommentteja.
Nyt ajattelin sen kunniaksi pitää arpajaiset.
Voittona on tämä lippuviiri jonka olen itse tehnyt käyttämällä scrapbooking materiaalia.
Kaikki ovat tervetulleita mukaan arvontaan myös Te joilla ei ole blogia.
Arvontaan osallistuminen vaatii että jätätte kommentin tähän päivitykseen.

Kommentti antaa 1 arvan
Linkitys antaa 2 arpaa
Arvonta suoritetaan 22 helmikuuta.
Onnea arvontaan!

62 kommentarer:

  1. Hej! Å en tävling den vill man inte missa heller. O jag är först? wohoo. Länkar självklart. Kram

    SvaraRadera
  2. Kokeile arpaonneani kyllä linkitän blogiini!

    SvaraRadera
  3. Minäkin kokeilen onneani:)

    SvaraRadera
  4. Mukana ollaan arvonnassa!

    SvaraRadera
  5. Mie haluun kans mukaan :)krameli kram

    SvaraRadera
  6. Löysin kauniiseen blogiisi Werannalla -blogin kautta... Ja osallistun arvontaan! :)

    SvaraRadera
  7. Kokeilen arpaonnea ja linkitän myös blogiini :)
    kaunis viiri vallan on :)
    pstt. meilläkin on arvonta juuri alkanut ;)

    SvaraRadera
  8. oi ihanaa uusi kiinnostava blogi:)

    SvaraRadera
  9. Haluun olla mukana...sulla on hienoja ideoita.
    T:Mallu

    SvaraRadera
  10. Mukana ja kahdella arvalla tietty!

    Edellisistä Neton purkeista: Aika löytö! :)

    SvaraRadera
  11. Heipat vielä! Ja kiitos kommentista blogissani :)

    Tulin vielä linkittämään arvontasi! Oli niin kiire viimeksi etten ehtinyt... Parempi myöhään kuin ei silloinkaan!

    SvaraRadera
  12. Mukana arvonnassa minäkin

    SvaraRadera
  13. Onnea kokeilen minä myös, linkitän=)

    SvaraRadera
  14. Åhhhh vilka fina vimplar.Jag vill gärna vara med och tävla.Länkar från min blogg så jag tar 2 tur lotter.Ha en skön tisdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  15. Ekaa kertaa täällä, mielelläni osallistuisin arvontaa, niin kaunis viiri :)

    SvaraRadera
  16. Ensimmäistä kertaa täällä visiitillä, Iran blogista tänne tulin.

    Kiva blogi sinulla, pitikin lukea heti pitkät pätkät aiempia postauksiasi.

    Todella kaunis tuo lippuviiri, jota haluan siis olla mukana tavoittelemassa :)
    Linkitän myös ;)

    SvaraRadera
  17. Hej! Ja du jag får nog hjälp det tror jag. Hoppas i alla fall. Självklart är man ju med in din fina tävling. Tack för din omtanke. Kram på dig snälla du

    SvaraRadera
  18. Ihana, soma blogi!
    Minäkin koetan onneani :)

    SvaraRadera
  19. oh roligt med tävling jag är med:) tack söta för din kommentar .. kram sandra

    SvaraRadera
  20. Jag vill också vara gärna med, ja laitan linkin omaan blogiini myös. :)
    Oli kivaa löytää kaunis blogisi.
    Terveisiä luminietosten keskeltä,

    SvaraRadera
  21. Fantastiskt fin blogg...
    Jag länkar så två lotter!!!

    Hoppas hoppas.

    SvaraRadera
  22. Åh så vacker, jag vill gärna vara med i utlottningen...

    många varma kramar
    Elin

    SvaraRadera
  23. Hei - mukava löytää uusia mielenkiintoisia blogeja.

    Kokeilen myös arpaonneani :)

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Så klart vill man vara med! Hoppas på tur!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  25. Vilken tur att jag hann se din utlottning - det är en jättefin vimpel som jag gärna skulle ha!
    Jag deltar med en lott och håller tummarna!

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  26. osallistun miekkiin arvontaan!:)

    SvaraRadera
  27. Kaunis blogi sinulla! Arvontaan mukaan tietysti kun noin suloinen palkintokin luvassa :)

    SvaraRadera
  28. Uudesta kuusta tänne löysin tieni :) Arvonnassa mukana. Nyt tutustumaan viehättävältä vaikuttavaan blogiisi vielä paremmin :)

    SvaraRadera
  29. Ensimmäistä kertaa visiitillä :) osallistun arvontaan.

    SvaraRadera
  30. Så kul att hitta hit och en fin Tävling självklart vill Jag vara med!
    Jag har länkat på Min Blogg!

    Ska kolla vidare här hos Dej!

    Kram!

    SvaraRadera
  31. Åh så fint med en 'dröm på snöre'! Hade scrapbooking funnits när jag var ung så hade jag hållit på med det! Nu har jag för många andra intressen så jag skulle inte hinna...

    Jag vill gärna vinna den fina vinsten och har skrivit och länkat hit i min blogg.

    Anmaja

    SvaraRadera
  32. mukana arvonnassa:)
    on todella hieno viiri, sopis just mulle;D


    //Tanja

    SvaraRadera
  33. Vilken fin hemsida...toppen...och självklart vill jag vara med i utlottningen :-)

    SvaraRadera
  34. Åh vad fin. Perfekt i sovrummet. Jag länkar så jag tar två lotter
    KRAM Agneta

    SvaraRadera
  35. Oi miten hieno palkinto, pakkohan tässä on olla mukana =)

    -Sanna-

    SvaraRadera
  36. jag deltar gärna i din utlottning, välkommen in till min du oxå!!! kram :)

    SvaraRadera
  37. Upea blogi!
    Arvontaan mukaan tottakai! :)

    SvaraRadera
  38. ihana blogi ja vielä ihanampi arvonta, mukana ollaan! :)

    anni409

    SvaraRadera
  39. Ihania ideoita sinulla.
    Tottakai mukana arvonnassa.
    Kram: Heidi

    SvaraRadera
  40. Löysin ihanaan blogiisi ensi kertaa! Kokeilen onneani!

    SvaraRadera
  41. Minä myös ensivisiitillä, mukana arvonnassa tottakai =)

    SvaraRadera
  42. Ensimmäistä kertaa löysin blogisi. Osallistun arvontaan!

    SvaraRadera
  43. löysin blogiisi "kotilieden" kautta, toivottavasti voitan ;)
    -muru-

    SvaraRadera
  44. Hei!

    Minä myös löysin blogiisi Kotilieden kautta :)

    Arvonnassa mukana! :)


    -labaduu-

    SvaraRadera
  45. Åh, så fint. Jag vill också gärna vara med och tävla och har länkat på min blogg
    http://millanigulavillan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  46. Hei!

    Kokeillaanpas onnea..joten tääkin neiti osallistuu arvontaa!Ihana blogi!Loistava!Paljon kauniita asioita ja mahtavia ideoita!!<3Täytyy nyt seurata tiiviisti..ja on niin mukava lukea sinun omia kommentteja!=)

    <3 Love&hope

    SvaraRadera
  47. Moikka,ehottomasti mukana arvonnassa =D
    Terv.Mumski

    SvaraRadera
  48. Juuri löysin ihanan blogisi!

    Ehdottomasti haluan osallistua arvontaan ja linkitän myös :)

    SvaraRadera
  49. Så herlig blogg du har! Her titter jeg gjerne innom igjen!!

    Riktig god helg!

    SvaraRadera
  50. Linker med bilde i bloggen min, så 2 lodder på meg. Ønsker deg en flott helg :-)

    SvaraRadera
  51. Kastar mig in i tävlingen i sista sekunden!!! Länkar med bild för jag vill VINNA!! :)

    Ha en underbar söndag o sportlov.

    Många kramar /Git

    SvaraRadera
  52. Löysin blogisi linkitysten kautta. Laitoin omaanikin linkityksen. Arvontaan mukaan, unelmia olisi oivallinen ripustaa, hm, enpäs kerrokaan.

    SvaraRadera
  53. Osallistun myös tähän mahtavaan arvontaan:)
    Sinulla on nätti blogi, jatka samaan malliin!
    Mukavaa kevään odotusta!

    SvaraRadera
  54. Mahtaakohan ehtiä mukaan :)

    SvaraRadera
  55. Vieläkö ehdin mukaan? Ihana voitto:)
    Mukavaa alkanutta viikkoa!
    Halein, Marge

    SvaraRadera
  56. Tämä arvonta meni melkein ohi, vaikka käynkin usein lukemassa ja olen lukijakin. Siis mukaan!!!

    SvaraRadera
  57. mukaan arvontaan! Viivun blogista tänne löysin ja varmasti tulen toistekin :)

    SvaraRadera