tisdag 12 januari 2010

Välkommen till vardag / Tervetuloa arkeen



Det är alltid skönt med helgdagar och ledighet men började till slut att längta efter vardagen.
Det märks att vi har varit uppe längre tid på kvällar under jullovet ;O) för det har varit lite svårt och väcka barnen på morgonen till skolan. Rutiner är bra. Skönt att ta tag i dom igen.
På bilden ser ni mina nyaste inköp på loppis.








Onhan ne lomat ja pyhät aina mukavia mutta sitten sitä alkaa jo kaipaamaan arkea.
Huomaa että on valvottu pitempään iltaisin loman aikana ;O) on nimittäin ollu vähän vaikea saada lapsia aamulla hereille. Rutiineja tarvii ja nyt niitä tavoitellaan taas.
Kuvassa näette viimeisimmät kirppis ostokseni.






7 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka underbart fina saker du köpt på loppis,verkligen fint.
    Kram o ha en underbar dag.
    ninni

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga saker du köpt på loppis,Ha en härlig tisdag varma kramar i kylan Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ihanat löydöt olet tehnyt, todella!!

    Kiitos ilmoittumisesta lukijakseni:)

    Kyllä arjessa on paljon hyvää...;)

    Mukavata keskellä viikkoa päivää!:))

    SvaraRadera
  4. Upeita löytöjä olet tehnyt. Ja sinulla on hieno blogi. Huomasin juuri, että olet liittynyt lukijakseni - siitä iso KIITOS!!
    Liityn itsekin lukijaksesi, sinulla on niin samanlainen maku kuin minulla.

    Mukavaa loppuviikkoa!!

    SvaraRadera
  5. Hienoja löytöjä! Ja tosiaan on puhelimessasi hyvä kamera! Oma puhelin on rikki ja nyt käytän sellaista, jossa ei ole edes kameraa! Nostalgista! :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Såg att du börjat följa min blogg och blev JÄTTEGLAD!! Hoppas du ska trivas och få mycket inspiration :)

    Så fina bilder här igen! Du har såna härliga detaljer i ditt kök!
    Jag ska hämta mitt första JD Magasin imorgon efter jobbet, längtar!

    Ha det bra!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  7. Hej, välkommen som följare av min blogg :)
    Hoppas att den kommer att berika din vardag litet!
    Underbara bilder du har. Kommer tillbaka och kollar senare! Hyllan din verkar super :)tycker jag.
    Kram Kristina
    Ps sätter dig på min lista över bloggar jag följer! Ds

    SvaraRadera