söndag 24 januari 2010

Trots lilla olyckan / Pientä epäonnea lukuunottamatta


Jag fick "överraskande" besök i fredags av min väninna med sin son som kom och hälsade på. Hon ringde spontant dagen innan och frågade om jag skulle vara hemma på fredag. Hon bor en timmes bilfärd bort. Vi hade så trevligt och kul... vi skrattar tillsammans så mycket så att man får nästan ont i magen ;O)
Lördag var vi lediga från barnens aktiviteter. Det är ju lite ovanligt att ha ledigt på lördag så jag blev lite rastlös :O) . Först på morgonen åkte jag, grannen och hennes syster till loppis och ni vet, gick inte därifrån tomhänt. Lite otur hade jag... För när jag hade betalat och skulle gå med varorna till andra bordet efter kassan för att packa ner saker så flög det fina silverfatet som har ett glasfat inuti locket på golvet och hörde ljudet som jag inte önskade direkt KLIRRR! :O(
Men snabbt blev jag på bättre humör när jag och sonen åkte på bio för att se Alvin och gänget 2. Den filmen var rolig!
Hoppas ni också har haft en trevlig helg.
Kramar
Ps. På bilder ser ni vad jag köpte på loppis.




Perjantaina sain "yllättäviä" vieraita. Ystäväni tuli pojansa kanssa kylään. Hän soitti päivää ennen jos olen perjantaina kotona. Ystäväni S asuu noin tunnin ajomatkan päässä. Meillä oli tosi hauskaa ja mukavaa... nauramme yhdessä niin paljon että melkein saa vatsansa kipäksi ;O)
Lauantai oli vapaa päivä lasten harrastuksista, tuntui vähän kummalliselta kun on tottunu että joka viikonloppu on jotain ja ollaan jossain.
No aamusella lähdin naapurin ja hänen siskon kanssa kirppikselle ja arvata saatta että kotiinhan ei tultu tyhjin käsin. Vähän epäonnea oli kyllä mukana... Kun olin maksanut ostokseni ja olin menossa kassalta seuraavalle pöydälle paketoimaan tavaroita niin se hieno hopea tarjotin jossa on kannen alla lasilautanen lensi lattialle ja kuului ääni jota en halunnut kuulla KLIRRR! :O(
Nopeasti kuitenkin tulin paremmalle tuulelle kun lähdin pojan kanssa elokuviin katsomaan Alvin ja jengi 2. Se oli hauska filmi!
Toivottavasti teilläkin on ollut hauska viikonloppu.
Haleja
Ps. Kuvista näette mitä ostin kirppikseltä.





6 kommentarer:

  1. Voi, mitä ostoksia! Ihania!
    Itse juuri rikoin satavuotiaan purkkivanhuksen, joten ymmärrän fiiliksesi.

    SvaraRadera
  2. Åh vilken otur men tur att du fick så mycket fint med dig hem trots olyckan.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. hallå där, vilka härliga fynd, kartan där guuu så fin!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  4. Onpa harmi, että se lasilautanen meni rikki, mutta nuo muut sinun kirppislöytösi ovat kyllä ihania. Pikkuiset muotit ovat niin söpöjä. Pitsikauluri on niin soft ja romanttinen.

    SvaraRadera
  5. Ni är helt underbara! Tack för rara kommentarer. Japp, jag är glad över allt annat som jag fyndade och skulle jag råka på ett liknande glasfat så är det plus på kanten ;O)

    Olette aivan ihania! Kiitos kaikista kultaisista kommenteista. Joo, olen kyllä iloinen löydöistäni ja jos joskus sattuisi kohdalle vastaavanlainen lasilautanen niin sehän olisi vain plussaa ;O)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Å vilka fynd du har gjort! Jättefina. Bilderna var sååå fina!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera