tisdag 19 januari 2010

Små pyssel / Pientä askartelua



Har snyggat till några ljus idag. Ibland kan jag hålla på och pyssla fast jag vet inte var jag ska ha allting så en del hamnar i skåpet och ibland får några stå framme. Efter ett tag tömmer jag mitt "skräp-skåp" och ger bort saker för att få plats med nytt :O) hih
I bilder sen ni även mitt fynd från lördagsrundan på loppisar som jag lovade visa er. En gammal psalm bok för enbart 5kr.
Ha det bra
Tjing tjing



Tänään koristelin muutaman kynttilän. Toisinaan saatan askarrella vaikka ei olisi tietoakaan mihin askarteluni laittaisin. Joskus laitan kaappiin ja toisinaan jotkut saavat jäädä esille. Ajan kuluessa tyhjentelen välillä "romu-kaappiani" ja lahjoitan pois jotta saan lisää tilaa uusille jutuille :O) hih
Kuvissa näette myös löytöni lauantain kirppis kiertueelta jonka lupasin teille näyttää. Vanha psalmi kirja ainoastaan 5kr.
Voikaa hyvin
Tjing tjing

8 kommentarer:

  1. vad fina ljus du har fixat .Nice.ha en härlig onsdag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Kauniit kynttilät <3
    Mulla on ollu kans noita ihan samoja kynttiläkoruja. Niillä saa kaunista nopeasti ja helposti :)

    SvaraRadera
  3. Minulla on askartelun suhteen sama tyyli. Esim jouluna kokoan niistä sitten pieniä paketteja yllätys kyläilijöiden varalle.

    Mahta löytö! Kirja oli siis lähes ilmainen!

    SvaraRadera
  4. Halloj!!!
    Vad glad jag blir av din kommentar =) Är så rädd att ingen ska hitta mig för att bytt blogg =)
    Vad fina ljusen blev!! Känner igen det där att pyssla och sen inte veta var man ska göra av det =)
    Tack för krya på dig hälsningen =)))
    Kram S

    SvaraRadera
  5. Så vackra dom blev ljusen! En fin gå-bort-present också istället för vin eller blommor!
    Ännu mer personligt när någon lagt ner tid på sin gåva!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  6. H u i p p u h i e n o tuo vanha psalmikirja, nuo fontit, aah, niihin olen heikkona, todella kaunista. Ja ihan ilmainen, onnekas Sinä!

    SvaraRadera
  7. Hej!!
    Tack för titten hos mig!!
    Vilken läcker våg du hittat på blocket;o)
    Ha det gott!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Tror att jag ska anlita dig när jag får orken att ordna till mitt hus! Förbered dig på total makeover :)
    Hoppas att allt är bra, det var lite väl länge sedan nu!

    Kram Nilla och barnen!

    SvaraRadera