söndag 17 januari 2010

Glädje tjut / Riemun huuto



Vad glad jag blev när jag såg att besökssiffran hade stigit över 1000! TACK till Er.
Jublade till och barnen såg på mig frågande "vad är det"?
Då svarade jag, ja barnen ni vet ju mammas blogg.. besökssiffran har gått över 1000. Barnen började skratta!
Ja tänk vad "små" saker gör en så glad som ändå betyder så mycket för mig, barnen tyckte det var roligt och säkert att mamma var lite löjlig :O) Haha haa
Den här bedårande affärsvåg hittade jag på blocket och kunde inte stå emot. Den är så fin.
Tror jag ska hitta en passande spetsduk till under vikter. Vågen ställde jag under kökshyllan på väggen.
Gjorde en fynd igår när jag och en kompis K gick runt på några loppisar innan vårt cafe tjänstgöring i pojkens hockey. Mer om det en annan dag ;O)
Tjingeling

Miten iloiseksi tulin kun näin että kävijä-laskuri ylitti 1000 kävijää! KIITOS teille kaikille.
Heitin iloisen riemun huudon ja lapset katsoi minua kysyen " mitä nyt"?
Vastasin lapsille että tehän tiedätte äitin blogin... kävijälaskuri on ylittänyt 1000 kävijää. Lapset alkoi nauramaan!
Ajatella että miten "pienet" asiat jotka kuitenkin merkitsee minulle paljon voi tehdä niin iloiseksi, lapset tykkäsi käyttäytymiseni oli vähän hauskaa :O) Haha haa
Tämän kauppavaakan löysin blocketista enkä voinut vastustaa, joten pakkohan se oli ostaa. Se on niin hieno. Vaaka löysi paikkansa keittiön seinähyllyn alle.
Luulen että seuraavana on hakusessa sopiva pitsiliina painojen alle.
Eilen kävin ystäväni K kanssa kiertelemässä kirpputoreja ennen meidän kahvila vuoroa pojan jääkiekossa. Tein yhden kivan löydön, siitä enemmän sitten joku toinen päivä ;O)
Tjingeling



9 kommentarer:

  1. La Balance est magnifique .... mais alors les poids, c'est une merveille!
    C'est un magnifique ensemble.
    Bonne soirée.
    Lauliette

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Grattis det låter ju fint!
    Barnen får se att också mamma kan leka ;)
    Såååå på det sättet är det ju ngn nytta med din blogg också :)
    Ha dets så bra!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Onnittelut! Kyllä täällä vain kelpaa käydä ja pienistä jutuista kannattaa iloita! <3

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för din kommentar hos mig!
    Vilken charmig våg och vikterna...
    Ha en bra dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. vilka fina bilder.Fin våg och vikterna.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Ihana vaaka! Täällä on kivaa käydä.

    SvaraRadera
  7. Kiitos kommentista, on kiva saada uusia blogi tuttavuuksia. Kyllä täällä on mielenkiintoista katsottavaa ja luettavaa. Klikkaan myös blogisi lukijaksi.

    Mukavaa alkanutta viikkoa!!
    ^_^Piitis

    SvaraRadera
  8. Siis vaaka on todella upea!!!

    ^_^Piitis

    SvaraRadera
  9. Hej vännen
    Grattis till dina första 1000 besökare. Det kommer att bli många fler. Jag vet precis hur du kände dig. Blev lika glad jag och nu har jag precis firat mina första 10000 :O)
    stor KRAM

    SvaraRadera