söndag 31 januari 2010

Familjens avtryck / Perheen jäljennös


Det blev inga loppmarknader för mig i helgen. Vi har varit i GP-pucken (hockey cup) och idag ska jag jobba.
Dom senaste dagarna har passerat förbi bara med en ögon blinkning känns det som.... jösses vad veckodagarna går fort. Snart är det sportlov! Hade varit skönt och åka till värme och helst två veckor hi.
Denna tavlan gjorde jag med familjen några månader sedan. Den ska föreställa "Vi" ;O)
Canvastavla
Beige färg i grunden, kladdat på lite med vit färg
Strök över vanligt lim med fingrarna och på med det finaste akvariumsand.
Till sist fram med familjens händer, vit färg och tryck. Klart.



Tänä viikonloppuna en käyny kirpputoreilla. Ollaan oltu GP-kiekossa (jääkiekko turnaus) ja tänään menen töihin.
Viimeiset päivät on vierähtyny silmiä räpäyttäessä... siltä se ainakin tuntuu. Kyllä viikot vierähtää hurjaa vauhtia. Kohta on hiihtoloma! Olis ihana päästä jonnekkin lämpimään ja mielellään kaheksi viikkoa hi.
Kuvassa olevan taulun tein perheen kanssa joku kuukausi sitten. Sen pitäis esittää "Me" ;O)
Canvastaulu
Beige väri pohjalla, sutaisin vähän valkoista väriä päälle
Tavallista liimaa laitoin sormin ja päälle akvaariohiekkaa.
Ja ei kun perheen kädet esiin ja valkoista väriä päälle ja paina. Valmis.


4 kommentarer:

  1. ååå så herlig,
    et minne for alltid å langt inn i fremtiden.
    klem fra sylvia som ønsker dere alle en flott søndag.

    SvaraRadera
  2. Voi, miten kaunis taulu! Taidanpa ehdottaa meillä samaa tyyliä!

    Täällä ei ole toivoakaan yhteisistä lomista. Mutta jotain pientä täytyy arjen keskelle keksiä!

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Välkommen till mig, har en liten utlottning av ett vårligt smycke.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Jag igen...tack för att du deltar i min utlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera