onsdag 16 december 2009

Julkort / Joulukortti

December månad är en månad som jag älskar... baka, städa, julklappar, julkort, julpyssel, julhandla, fixa kalas, båda barnen fyller år i december månad.
I bilden ser ni några julkort som jag har pysslat tillsammans med barnen.
Nu måste jag kila iväg.
Förresten, barnen har julfest i skolan ikväll.

Tjingeling





Joulukuu on kuukausi jota vaan rakastan... leipoa, siivota, joululahjat, joulukortit, jouluaskartelut, jouluostokset, järjestää synttärit, molemmat lapset täyttää vuosia joulukuussa.
Kuvassa näette muutaman joulukortin jotka askartelin lasten kanssa.
Nyt minun täytyy mennä.
Lapsilla on muuten joulujuhla tänään illalla koulussa.

Tjingeling

4 kommentarer:

  1. Jättefina julkort. Välkommen till mig. Har en julutlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej igen
    Tack för att du deltar i min julutlottning
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Jag ville bara kika in för att önska dig en riktigt fin advent! Kram petra

    SvaraRadera
  4. ne oli tosi hienoja ne kortit, kiitos niistä <3

    SvaraRadera