torsdag 3 december 2009

Ib Laursen

Denna Ib Laursen hyllan köpte jag några månader sedan. När jag fick hyllan hem så upptäckte jag att den inte fick plats där jag hade tänkt och ha den (i köket) och vi har ju inte så mycket vägg yta överhuvudtaget. Vi har öppen planlösning mellan köket och vardagsrummet så hyllan har stått i förrådet. Plockade fram den häromdan och satt i burkar för rekvisita, men så kom jag på var jag skulle kunna ha den, i tösens rum. Ska nog greja till hennes rum till helgen.




Muutama kuukausi sitten ostin tämän Ib Laursenin hyllyn. Kun sain hyllyn kotiin huomasinkin ettei se sopinutkaan siihen mihin olin ajatellut laittavani sen (keittiöön) ja meillä kun juuri ei ole seinätilaa. Meillä on avoin tila keittiön ja olohuoneen välissä joten hylly on ollut varastossa. Otin yhtenä päivänä hyllyn esiin ja laitoin purkkia ja purnukkaa siihen ottaakseni kuvia, samalla huomasin että senhän vois laittaa tytön huoneeseen. Taidankin järjestellä tytön huoneen uuteen uskoon viikonloppuna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar