tisdag 10 november 2009

Tyck till / Kerro mielipiteesi

Godmorgon
Har funderat på om jag ska måla hyllan i bilden vitt eller låta bli. Kan inte bestämma mig. Jag köpte den i somras från loppis som är i Göteborg en gång om året (stor loppis). Hyllan är från 1800-talet och fick svar från antik-expert att hyllan är fin men har mest ett kuriosa värde. Så nu vill jag ha er hjälp. Vad tycker ni, ska jag måla den vit eller..? Lämna gärna en kommentar nedan vad Ni tycker.


Huomenta
Olen miettinyt tätä minun hyllyä jos maalaisin sen valkoiseksi, mutta en osaa oikein päättää mitä teen sen kans. Ostin sen kesällä täältä Göteborgin kirpputorilta joka on 1 vai 2 kertaa vuodessa. Todella iso tapahtuma. Hylly on 1800-luvulta ja antiikki-ekspertiltä tuli vastaus että hylly on hieno ja kuriositeetti arvoinen.
Haluaisin mielellään kuulla Teidän mielipiteen jos maalaan sen valkoiseksi vai...?
Olisi kiva jos jättäisit mielipiteesi.




1 kommentar:

  1. Hej!
    ja jag hade målat den vit för då kommer alla fina träsniderier fram på ett helt annat sätt. :)

    Kram Git

    SvaraRadera