måndag 2 november 2009

Snart / Kohta

Här har vi fönstret i köket. På stolarna sitter två mus, till jul byter jag ut dessa till tomtar. Längtar att börja julpyssla i hemmet. Julen är så mysig och härlig tid. Idag har jag varit och köpt material till adventljusstake. Tänkte pyssla den själv. Kommer att visa bilder senare hurdan den blev.


Tässä on meidän pieni keittiön ikkuna. Metalli tuoleissa istuvat hiiret vaihdan jouluksi tonttuihin. Ihanaa kun kohta voi alkaa laittamaan joulua kotiin. Joulu on ihanaa ja tunnelmallista aikaa. Tänään kävin ostamassa vähän materiaalia adventtikyntteliin jonka meinasin itse somistaa. Kuvia siitä laitan sitten myöhemmin niin saatte nähdä minkälainen siitä tuli.


3 kommentarer:

  1. Hej Nina!
    Jag är också ny på att blogga, började i augusti/september och det är sååå kul!
    Bara lite trist att jag blir så besatt av sådant här att jag nästan försummar familj o hem men det får man ta ;)
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. voi itku ku ihana hiiret! <3

    SvaraRadera
  3. Hej Git
    Jag håller med dig fullständigt :O)
    Men vad ska man göra när inredning är ens passion... Man får nog dela upp lite tiden. Jag tar min fritid för detta när alla andra i huset har gått och lagt sig... hi
    Kram Nina

    SvaraRadera