lördag 7 november 2009

Salt & Peppar / Suola & Pippuri



Igår har jag varit med grannen som även är min kära vän på en inredningsbutik som ligger i ett äldre villa i långedragen. Köpte dessa ljus som ni ser på bilden.
Idag skulle vi på hem & villa mässan... men vi kom aldrig dit. Vi skulle "bara" kolla först några loppisar... och så skulle vi ta mässan först efteråt. Men tiden hade ingen nåd. Vi hann inte till mässan. Däremot hittade jag väldigt trevliga saker från loppmarknaden. Ett av mina köp var dessa bedårande salt & peppar ströare. Fick gnugga med silverputs hur många gånger som helst innan jag fick fram lystern. Visst är dom fina?



Eilen kävin naapurin kanssa (joka on myös hyvä ystäväni) eräässä sisustusliikkeessä joka löytyy yhden vanhan talon yhteydestä långedragenista. Ostin sieltä nämä kynttilät jotka näkyy kuvassa.
Tänään meidän piti käydä siellä talo & koti messuilla. Meillä oli tarkoitus vaan pikaisesti ensin käydä muutamassa kirpputorilla ja sen jälkeen mennä messuille. Mutta aika ei antanut armoa, joten ei me sitten ehitty sinne messuille lainkaan. Sen sijaan tein mukavia löytöjä kirppikseltä. Yks niistä oli nämä ihanat suola & pippuri sirottimet. Muutaman kerran jouduin putsaamaan niitä ennen kuin sain niihin kiillon takaisin. Eikö olekki hienot?

1 kommentar: