torsdag 19 november 2009

Rensa ut / Siivous ja tyhjennys

Hej hej... har börjat rensa & städa hemma. Allt som inte passar in längre eller som jag inte tycker om, ska bort. Har bokat ett loppisbord med min väninna nu på lördag. Det blir bra priser kan jag lova. Vill ju bli av med allt och få plats till nya saker som jag har samlat på mig ;O)
Klockan i bilden ska också vidare. Bilden är från sovrummet.








Heipä hei... Olen alkanut tyhjentämään ja siivoamaan kotona. Kaikki mikä ei sovi enää kodin sisustukseen tai muuten en ehkä enää pidä, lähtee kirppikselle. Olen varannu ystäväni kanssa pöydän lauantaiksi. Saas nähdä miten menee. Halvalla lähtee. Tarkoituksenani on vain päästä eroon kaikesta ja saada tilaa uusille ;O)
Kuvan kello lähtee myös kiertoon. Kuva on otettu makuuhuoneesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar