torsdag 26 november 2009

Puuuuh....



Hej på er
Nu är det full fart på att julpynta. Har inte riktigt förstått hur snabbt tiden har gått.
Jag lovade visa er adventljusstaken som jag pysslade tidigare, ska erkänna... jag blev inte nöjd med den så jag sålde den på loppis i lördags. Men jag gjorde en ny... betydligt större. Vi har ganska stor matbord så den första var alldeles för liten för att stå i vårt köksbord.
Nu ska jag fortsätta pynta så jag blir färdig nångång :O)
Kram Kram




Heipä hei
Täällä on täys tohina päällä joulua koristellessa. Aika on menny niin nopeaa etten ole oikein tajunnu itekkään.
Lupasin aikaisemmin näyttää teille kuvan minun tekemästä adventtikyntteliköstä, täytyy tunnustaa etten ollut täysin tyytyväinen siihen ja myin sen kirppiksellä viime lauantaina.
Mutta, tein uuden ja isomman joka sopii paljon paremmin keittiön pöydällemme kuin se vanha. Meillä on nimittäin aika suuri keittiönpöytä ja se edellinen kynttelikkö oli minusta liian pieni meidän keittiönpöydälle.
Nyt taidan jatkaa koristelua jotta saan kaikki valmiiksi joskus :O)
Haleja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar